Het grote Nepal avontuur - Reisverslagen van Toby Drost - WaarBenJij.nu Het grote Nepal avontuur - Reisverslagen van Toby Drost - WaarBenJij.nu

Het grote Nepal avontuur

Een groot avontuur om helemaal alleen naar Nepal te gaan. Gelukkig ben ik in Nepal niet alleen. Ik mag een onderzoek voor mijn studie doen. Mijn doel is het coachen en begeleiden van teachers voor kinderen tot 8 jaar te evalueren en hopelijk een bijdrage te kunnen leveren in nieuwe inzichten wat betreft het coachen en begeleiden.

20 Juli 2018

22 Augustus 2012

Nepal 7
Toby

Wanneer alles volgens plan verloopt, ga ik op 03-08-2012 om 18.25 uur de lucht in. Op weg naar Kathmandu. Daar zal ik Rianne weer ontmoeten en mag ik een onderzoek doen voor mijn studie ecologische pedagogiek. Vooraf moet er nog heel wat gebeuren. Te beginnen met het schrijven van een plan van aanpak. Dan alles wat ik wil gaan doen goed voorbereiden, zodat ik precies weet wat ik in Nepal moet gaan doen. Natuurlijk hoop ik ook wat van de cultuur en het land te zien. We wachten het af. Drie weken alleen op pad, ontzettend leuk, maar tegelijkertijd spannend.